Jump to content

Now the dust has settled it’s time for a bit of perspective...


Recommended Posts

It’s not just those pathetic excuses for players we have. I mean they are an utter joke and deserve every bit of pelt they get . But those jokers will move on soon enough , it’s the clown at the top that worries me . I knew his tenure would unfold this way , it doesn’t make it any easier though 

Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, latemodelchild said:

Really crap. Like, proper crap. Top to bottom we're crap. 

 

But we're our crap. 

bottom of the league on current form,speaks for itself.....

Link to post
Share on other sites
1 minute ago, mkowl said:

Tbh it's like going to a pub and having a truly dreadful meal, paying £40 for it, getting the runs after then 2 weeks later deciding to go out again back to the same place. And again and again

Have you put a review on Trip Advisor?WTF:

  • Haha 2
Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, james o connor said:

It’s not just those pathetic excuses for players we have. I mean they are an utter joke and deserve every bit of pelt they get . But those jokers will move on soon enough , it’s the clown at the top that worries me . I knew his tenure would unfold this way , it doesn’t make it any easier though 

I posted on here when Chansiri was about to take over that Mandric would sell the club to anybody if the y could pay him the price he wanted,  I said at the time all the stuff about finding the right person etc was utter rubbish and I was slaughtered on here for saying so,  I think I’m now vindicated in my comments .

Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Pablo Bonvin said:

Have you put a review on Trip Advisor?WTF:

Yes I said the parking was rubbish

  • Haha 5
Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, mkowl said:

Tbh it's like going to a pub and having a truly dreadful meal, paying £40 for it, getting the runs after then 2 weeks later deciding to go out again back to the same place. And again and again

Great analogy lol 

Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Owl999 said:

I posted on here when Chansiri was about to take over that Mandric would sell the club to anybody if the y could pay him the price he wanted,  I said at the time all the stuff about finding the right person etc was utter rubbish and I was slaughtered on here for saying so,  I think I’m now vindicated in my comments .

Perhaps when he buys it back for £1. 

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, mkowl said:

Tbh it's like going to a pub and having a truly dreadful meal, paying £40 for it, getting the runs after then 2 weeks later deciding to go out again back to the same place. And again and again

 

Did you take advantage of the ten year meal plan?

  • Haha 2
Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, ChinaOwl said:

 

Did you take advantage of the ten year meal plan?

 

And the dining chair with my name on it

  • Haha 2
Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, mkowl said:

 

And the dining chair with my name on it

 

Aye, no worries though. You can be sure that even if new owners move into the pub in future, you will still get served your meals with no extra charge.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...