Jump to content


Kanye West

Bruce's First Press Conference - Tomorrow @ 2:30.

Recommended Posts

4 minutes ago, Simaniac Owl said:

 

If he doesn’t turn up in a Megson mask he isn’t the manager for me!!

 

 

 

Im Out Of Here Jumping GIF - ImOutOfHere Jumping ImOut GIFs

 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, Simaniac Owl said:

 

If he doesn’t turn up in a Megson mask he isn’t the manager for me!!

 

 

 

giphy.gif

  • Like 1
  • Agree 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, pazowl55 said:

If he doesn't turn up with Cahill, Assombalonga and Bolasie then he ain't the manager for me either.

lol

We've previously signed older players on big wages and I can see a change in approach so I can't see him bringing in Tim Cahill ;-)

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minutes ago, ReginaldD said:

We've previously signed older players on big wages and *I can't* see a change in approach so I can't see him bringing in Tim Cahill ;-)

Edit of last post,  bad grammerr.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, gurujuan said:

He’d better be turning up with some new players

As long as he doesn't bring any of the England cricket team 

Share this post


Link to post
Share on other sites

He needs to hit the ground running, his honeymoon period is practically over, albeit in the hands of his assistants Needs a win at bottom of the table Ipswich

  • Disagree 2
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

2nd test match starts at 2 tomorrow. I hope he turns up listening to Test Match Special

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anyone else booked work off for this? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

He can say what he wants so long as he doesn't pull a £20 note out lol

 

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, A12owl said:

As long as he doesn't bring any of the England cricket team 

I dunno, I reckon fighting ginge Ben Stokes could do a job for us?

lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, gurujuan said:

He’d better be turning up with some new players

 

I think you commented on one of my posts yesterday about a similar subject. Seriously, I don’t think it’s the end of the world if we don’t bring anybody in. We are up against FFP, we have a 1% chance of either promotion or relegation and I think on this occasion it may be best for the new manager to take stock, assess his players with a view to a plan in the close season.

 

We are likely to release the majority of our out of contract players in June and I think that will be the time to bring players in. This time, I hope we go for young, hungry players with something to prove. Some physicality and pace should also be top of the list to compliment our squad.

Edited by Bouncing Owl

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, gurujuan said:

He needs to hit the ground running, his honeymoon period is practically over, albeit in the hands of his assistants Needs a win at bottom of the table Ipswich

 

Why? The rest of this season has nothing riding on it, it's a free hit and a chance for him to see who's up to it and who isn't. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, gurujuan said:

He needs to hit the ground running, his honeymoon period is practically over, albeit in the hands of his assistants Needs a win at bottom of the table Ipswich

He doesn't get married till tomorrow so how can honeymoon period be over.lets give bloke a chance after crap he's been through. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, FreshOwl said:

Anyone else booked work off for this? 

Giddings. 

He's gonna stir up cr@p on his day off!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Buddy Repperton said:

Giddings. 

He's gonna stir up cr@p on his day off!!

Giddings needs fk ing off to radio Halifax, 

  • Agree 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, WalthamOwl said:

Looking forward to hearing what he has to say. Wonder if many idiots from the media will ask about him taking time off before coming to us. 

 

Imagine the scenes if Giddings ask him why he didn’t start till now, only for Brucie to “do a Jos” and tell him to feck off.

 

 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, Hughdowd said:

First one this season we will be able to understand!!!!!

Ah divent na aboot that

  • Haha 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, gurujuan said:

He needs to hit the ground running, his honeymoon period is practically over, albeit in the hands of his assistants Needs a win at bottom of the table Ipswich

Already getting ready to start slagging the bloke off...you sad pathetic tw@

  • Disagree 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Got to smile at certain posters telling others to give the manager a chance.

 

WTF:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...