Jump to content
Sign in to follow this  
@owlstalk

TWO THOUSAND SEMEDO MASKS ORDERED AND ON THEIR WAY

Recommended Posts

Can see a repeat of liverpool sunderland happening when reina mist the ball and sunderalnd equilised because of balloons! will people judge me if I wear my wednesday onesie?? ;)

Yes, the onesies are tacky, and are not worth the price they charge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yes, the onesies are tacky, and are not worth the price they charge

You just did a serious fashion/shopping review on a 'onesie'

*shakes head*

lol


 


Amazon | Broadband | AirBnb

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yes, the onesies are tacky, and are not worth the price they charge

it was a birthday present, getting alot of pressure on me to wear it!

No, but people will judge you on your spelling of the words missed, Sunderland and equalised.

you're ;)

  • Agree 1
  • Disagree 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

i'm on the wednesdayite coach, so i'll get one. happy days :biggrin:

this will look ace though!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah hand them out around the pubs (Hooters for deff) before match and on the coaches.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Somebody needs to dish them out at sheff train station or on the way to Nottingham on the train.

A lot of people will be drinking by the riverside and won't venture to hooters. A lot of people will be getting the train too.

Either way- fantastic effort by all involved!

Share this post


Link to post
Share on other sites

I agree with the idea of asking forest to let a few people in early to put the masks on the wednesday fans seata, this will ensure that their will be 2000 inside the ground for certain and that people who are going to match get one, as it has been said if handed out before the game people may leave at home or get bored of them in the pub and start flipping around with them and breaking them so wont be able to use them inside the ground

Share this post


Link to post
Share on other sites

it was a birthday present, getting alot of pressure on me to wear it!

you're ;)

Haha not it's not you're it's your you plank. Lmao

Neil as there are a lot on here who have wanted the masks from the start it would be a shame for any of us on here not to end up getting one, surely you can put 100 up on eBay for 2quid each and put the money either to the website or sch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^^

I'm sure there will be people willing to pay for one.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest swfc 4 lyfe

Hope we get some of these, getting the train down though so hopefully grab one on the turnstiles!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha not it's not you're it's your you plank. Lmao

Neil as there are a lot on here who have wanted the masks from the start it would be a shame for any of us on here not to end up getting one, surely you can put 100 up on eBay for 2quid each and put the money either to the website or sch?

hahahahaha I thought it was! was willing to take the risk!

Share this post


Link to post
Share on other sites

If you could send me a high res photo I can get them made for everyone on the 2 mini buses we're travelling down on. Means an extra 20 Semedo's!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ebay and use the funds to pay more! more semedos the better imo lol

my bloody mrs is working till 12 so were gonna arrive about 10 mins before kick off = no masks left :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neil as there are a lot on here who have wanted the masks from the start it would be a shame for any of us on here not to end up getting one, surely you can put 100 up on eBay for 2quid each and put the money either to the website or sch?

This!!

Or to cut the eBay charges out just put a link up and pay direct with PayPal then the people who want em get them not just the people who will take owt for nowt and just chuck them on the floor

Share this post


Link to post
Share on other sites

This is gonna be EPIC..Wish i was there...Out of all the people recommending where to hand them out why don't you volunteer to help hand them out?

The more volunteers at the turnstiles the better innit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok - will have a look at these suggestions this afternoon

You're right - we need as many as poss to have em !


 


Amazon | Broadband | AirBnb

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hardly worth doing it on paypal or ebay what with costs of both, costs of postage , cost of packaging and time.

Handing them out close to the ground is the best idea, cuts out the extra costs and makes sure the masks make it into the ground.

A supply can also be made available on the morning of the game in the wednesdayite car park before the coaches depart for people to collect.

So now then who wants to volunteer to hand them out, if you do please email me paul.holmes@wednesdayite.com. with subject title "Semedo volunteer"

If you are running a coach we can make sure you get a supply to hand out on your coach.

Having them in the club shop will not work, people will get and forget or get ones to "keep" rather than use,.

Edited by pahowl

Share this post


Link to post
Share on other sites

it was a birthday present, getting alot of pressure on me to wear it!

you're ;)

Oh dear. I really hope you're being sarcastic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh dear. I really hope you're being sarcastic.

eerrrmmm yeah sure, sure yeah, yeah was being sarcastic...let's leave that now ay? ;)

please?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...